WindowBlinds 4.6 Enhanced

     توضیحات برنامه  ظاهر ویندوز برای بسیاری از کاربرانی که از این سیستم عامل پرطرفدار استفاده می کنند بسیار مهم و حیاتیست و به طرق مختلف سعی در زببا و نو کردن ظاهر آن هستند . Microsoft نبز در هر نسخه از ابن سبستم عامل خود توجه فراوانی به ابن قضبه نموده است و از لحاظ زببابی تمامی نسخه های وبندوز از نسخه ی پیشین جذاب ترند . اما هر ظاهری پس از مدتی استفاده برای انسان تکراری و عادی می شود .
شرکت Stardock با طراحی نرم افزار قدرتمند WindowBlinds کمک بسیاری در این زمینه به کاربران نموده است . WindowBlins قادر است تا ظاهر ویندوز را به گونه ای که شما مایل می باشید برایتان تغییر دهد . دارا بودن VisualStyle های مختلف , ویژگی افزایش توانایی کارتهای گرافیکی برای ساپورت این شکل و ظاهر جدید , پوسته های مختلف برای ویندوز , آیکون ها , فونتها و سایز و رنگ و نوع پنجره ها و حتی صداها برخی از ویژگی های این نرم افزار شرکت Stardock است . قابلیت ایجاد محیط های مختلف برای نرم افزار های مختلف را نیز داراست .
روی هم رفته اگر به دنبال ظاهری زیباتر برای ویندوز خود می باشید WindowBlinds را نیز امتحان نمایید
.

  نام برنامه      WindowBlinds 4.6 Enhanced

 

  

    حجم   11 مگابایت

   Click here to begin download
 

 

Effect3D Studio v1.1

توسط این برنامه شما به آسانی می توانید یک کارهائی شبیه به Xara انجام دهید و اشکال سه بعدی جالبی بسازید با این فرق که با این برنامه شما می توانید عکسهای خود را هم وارد برنامه کنید و روی آنها هم کار کنید و سه بعدیشون کنید . 

به کمک این نرم افزار اشکالی را می توانید بسازید که شبیه به سه بعدی سازی 3dmax هست و واقعاً کارش جالبه .

 

Size : 12.2 MB

Y!TunnelPro V2.0 Build 374

این برنامه به شما کمک میکنه تا با سرعت بیشتری به سرورهای voice یاهو مسنجر وصل بشید همچنین امنیت سیستم رو در استفاده از یاهو مسنجر بالاتر میبره. این برنامه با آخرین ورژن یاهو مسنجر کار میکنه و توجه داشته باشید که برای وارد کردن سریال باید آنلاین باشید.

 ۱.۷۶ مگابایت
 سریال: a2des-7sj8ak-ba97b7-j66f9s-6rfc5n
 Download